Panfueppel -







Vet inte riktigt



Hej på er sötnosar! :)
Det är en grej jag vill säga, men ja vet inte riktigt hur.. Vet inte riktigt vad jag tyker ens.
Grejen är att det är jättemånga bloggar som börjat att tipsa om saker och det är jättemånga bloggar som har börjat säga "Ha de gott igelkott". Och jamenar, det är jätteroligt att jag inspirerat er och att ni gillar det ja gör, men det var lixom jag och nu finns det enmassa små jagisar o ja, ja vet inte riktigt.
Såhär är det, jag ville vara annorlunda för att är man annorlunda så syns man. Men nu är det enmassa andra bloggar som liknar min mer och mer. :/

Ja vill bara berätta för er att om man tänker "Ja tar några delar från de stora bloggarna så blir min blogg jättebra" då går det inte! Man måste hitta på något eget, något man säger något man skriver om. Om man är sej själv och har något annorlunda i sin blogg, då syns man. Men härmar man från de större bloggarna så är man bara en i mängden.

Istellet för att säga "Ha de gott igelkott" kan man hitta på något eget som "Puss o kram babian".
Jag hoppas att ni förstår vad jag försökter säga. Och ni skall veta att jag gör inte detta för att göra nån ledsen, jag försöker bara säga er att man måste vara annorlunda. ;)
Dock tvingar jag inte er att sluta bara för att ni byggt på en ide eller något, fortsätt med det ni gör och skriver, men tänk på detta lite nån gång ibland.

Ha nu en riktigt bra dag allihopa! ♥

Kommentarer
Postat av: ET69

Fin blogg! <3

2010-11-08 @ 12:01:55
URL: http://mylifeinpanfu.blogspot.com
Postat av: Rebecca10

Jag bar inte härmat det. Visste inte ens att du använde det + att jag började säga det innan jag kände till din blogg. ;)

2010-11-08 @ 13:28:19
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback