Panfueppel -







Börja med desiger på allvar?



Det är ganska många som undrar om jag kan göra en header, design eller linkande åt dem. Många undrar hur man gör designer, men det är väldigt svårt i början.
Nu funderar jag om jag skall börja göra gratis designer och headers som ni får kopiera?
Så att jag lägger in en bild på hur designen/headern börjar se ut och koden som man får kopiera ock klistra in på sin blogg.
Tycker ni att denna iden var bra? Kommentera då! för om ingen kommenterar och tycker detta är en bra ide, så tror jag inte att jag börjar med det i första taget.
Så kommentera om det känns som om detta är en bra ide! :)

Kommentarer
Postat av: Linde123

grymm ide!

2010-10-04 @ 19:41:14
URL: http://panfulinde.blogg.se/
Postat av: Fiatpanda

Ja gör det!!

2010-10-04 @ 19:49:39
URL: http://panfupandor.webblogg.se/
Postat av: 3369

bra ide!

2010-10-05 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback