Panfueppel -







Fake eppelskrutt



Hej på er allihopa! :)
Jag har bra och dåliga nyheter.

Den dåliga nyheten är att fake eppelskrutt inte ger sej och är tillbaka igen. :(
Den bra nyheten är att jag har kollat fake eppelskrutts ip adress och den matchar faktist med panda. :s
(ip är föresten en rad med sifror och alla datorer har olika sifror. Man skan spåra dem och då vet man vart datorn är)
Men jag väljer att inte säga vem pandan är i första taget. Jag ger dej en shans att sluta.

Jag vet inte varför du gör det, vågar du erkänna det är du en av de aldra modigaste pandorna jag träffat. Verkligen det skulle va modigt.

Men var uppmerksam i chatten nu! Ha de gott igelkott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback