Panfueppel -







Ja, tack för den bara!



Ja, tack för din hjälp i chatten "eppelskrutt" >:(
Men ja tror ja klarar mej själv med att chatta och blogga i mitt namn!
Gu va arg ja blir!!!
Kan man inte bara skriva sitt eget namn? Varför måste man låtsas?
Det ända man gör är att man lurar sej själv, och så sårar man. Sårar dem som blivit inblandade. De som vet att det inte är så.
Sårar den man låtsats vara. Sårar mej.

Förlåt till alla er som gått här och väntat på detta inlägg! Hämskt ledsen att det blev så pass sent.
Men jag har varit borta hela dagen och inte hunnit, inte sett. :(
Det var ingen trevlig överraskning jag fick när ja kollade i cboxen sen. Uch va lessen det gör mej!

Men ja vill att ni skall veta att jag ALDRIG skulle säga såna hämska saker! ALDRIG!! Tro mina ord.
Tack för att ni tror på mej, vet att jag inte skulle göra så! TACK! <3 Det betyder verkligen att ni vet att jag inte skulle göra så.
Hoppas att detta aldrig kommer att hända igen.
Ha de gott igelkoott, och tack :)

Kommentarer
Postat av: PanfuOxen

GUD VAD DUMT DET STOG! Vad tur att det inte var du som hade skrivit!

2010-10-16 @ 09:44:10
URL: http://panfuoxen.blogg.se/
Postat av: Cii

Jag visste jag kunde lita på dig!

2010-10-16 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback