Panfueppel -







HATAR

Åååh vad ja HATAR när pandor i panfu inte kan vara shysta mot alla!! >:(
Guu va ja blir arg när man träffar en panda och denna börjar kasta saker och säga irriterande och elaka saker!!
Kan man inte sluta då när nån säger sluta? Kan man inte svara ordentligt på frågorna man ställer för att reda ut allt? Inte bara sitta där och gäspa och säga att man är tråkig??
Ja blir så himla arg på detta!! SÅ HIMLA ARG!!
Varför kan man inte vara en shyst panda mot allihopa?

Jag vet inte hur det är med er, men när nån är elak mot mej så blir ja så himla arg att ja kan göra vad som hällst!
Såklart ber ja pandan snällt att sluta först och frågar varför den gjorde som den gjorde. Slutar den inte och inte ens ger mej en bra orsak till att inte sluta, då ni. Ja blir så himla arg när man försöker fråga och förklara och pandan mara står där och gäspar!?
Uch, gör ALDRIG så mot mej. Jag verkligen hatar det!! HATAR!

Är verkligen ledsen för att ni måste höra detta, men ja e så himla ledsen nu!
Det var nämligen så att ja var i glassbaren och då var det en tjej som inte visste hur man skulle komma upp på disken där. Så ja tänkte visa henne. Men direkt när ja hoppat ner så gick en vänn och satte sej där på stolen där man skall upp då.
Ja bad denne att flytta lite på sej, men ser ni de gick inte för sej. När jag försökt ett tag gav jag upp.
Då kom det en annan panda och satte sej på stolen brevid vännen, och hon pratade inte så vänligt med mej. Jag försökte förklara varför jag bad min vänn att flytta på sej, men innna ja visste oret av började hon kasta is och slame på mej!? Jag sa åt henne att sluta, men det gjorde hon inte. Utan hon började skratta istället!? Kan ni tänka er va?
Och sen när jag försökte få henne att sluta och frågade varför hon kastade på mej så svarade hon inte utan började gäspa. "Eppelskrutt, du e så tråkig". Ja blev så himla irriterad, men fortsatte att fråga och förklara.
Till sist så gav ja upp och blev tvungen att SKRIKA åt henne att hon skulle sluta. Då blev hon sur och kallade mej f a n, och ni skall inte tro ja blev gladare! Ja helt enkelt exploderade av ilska och ja kanske sa ett fult ord av ilska, men va skulle ja göra? Hon hotade iallafall med att anmäla mej till Max & Ella för att jag var elak mot henne?
Ååh ja blir så himla arg! Som att jag skulle varit så himla elak då? Okej, ja vet att ja sa ngt fult men ja har faktist en orsak till det. Är det nån som var elak tycker jag det var hon!

Är somsakt verkligen lessen för att ja skriver såhär, men ja måste bara få ur mej det. :(
Vad tycker ni? Skulle det vara bra om jag blev anmäld för detta?
Vill verkligen veta vad ni tycker, vet inte alls vad jag skall ta mej till nu. Känner mej så tom & så ledsen.
Jag hoppas verkligen att ni inte råkar ut för något sånthär! Verkligen!

Ni skall ha det så bra // En sårad Eppelskrutt ♡

Kommentarer
Postat av: Fiatpanda

Jag tycker det är så synd om dig. Men jag har ett tips. Om nån börjar kasta något, kasta tillbaka. Hoppas jag var till hjälp. //Fiatpanda.

2010-09-11 @ 16:22:08
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: chickago

Vi kan träffas i bollyland just nu idag! Du behöver inte komma försent. Jag skår där så länge jag får vara där.

2010-09-11 @ 16:22:56
URL: http://chickago.blogg.se/
Postat av: debbie2

om det var nån som skulle bli anmäld skulle det var hon...ps ett tips:du kan ju annmäla den som vatt dum mot dej;)



//debbie:D

2010-09-11 @ 18:20:54
Postat av: avrilpanda

ååååå vad dum panda nästa gång gör så att hon inte kan chatta så blir det nog bättre

2010-09-11 @ 18:37:22
URL: http://www.panfu.se
Postat av: siik

jag hadde letat upp några till som hjälper dig med att kasta saker men du lyssnar vel inte på mig

2010-09-11 @ 20:33:32
URL: http://www.siikblogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller med dig,jag hatar alla som är elakavill bara att dom ska döööö..ne inte dö men iallafall bli avstängd,ville bara säga det,ha det bra//Krux!

2010-09-17 @ 17:24:31
URL: http://ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback