Panfueppel -







Kunde inte vänta...

... Så jag kör igång och börjar redan nu med svaren till frågestunden! :D




Emme20 frågar:
Kan du länka min blogg?

Svar: Det funkar såhär. Om man vill bli länkad på min blogg, så måste man länka till mej också. Så vill du att jag skall länka dej, så måste du länka mej också. Lätt som en plätt va? :) Läs mer HÄR för mera detaljer. ;)


Chickago frågar:
Vad använder du för program när du ska lägga in skärmdumpar?

Svar: Jag har mac, så bilderna jag tar kommer direkt på datorns skrivbord. Så jag behöver inget sådant program. Men HÄR förklarar panfubloggen hur man skall göra. ;)


Pandiko frågar:
Varför tycker du att Panfu är så kuuul ???!!! :O

Svar: Vet inte riktigt.. Jag började för min kompis tyckte ja skulle göra det. Men det är kul att lära känna andra pandor och att hjälpa till och så. :) Fast det är så mycket med skolan nu, så ja hinner inte vara så mycket på panfu.. :/


Fiatpanda frågar:
Kan du göra en header till min blogg?

Svar: Tyverr gör jag inte headers eller designer på beställning. Men jag kanske skall börja? :) Ni får kommentera om ni tycker att det är en bra ide! Är det mmånga som vill det kanske jag börjar med det också! :)



Jepp, fortsätt fråga bara! :) Vill ha mera frågor!! :D
Det var allt för tillfället, ha de gott igelkott! <3

Kommentarer
Postat av: PandLina1

Hejsan svejsan Eppelskrutt xD



Jag skulle gärna vilja bli länkad. Och jag lovar att jag ska länka dig. Om du inte tror mig så kan du redan gå in på min blogg. För jag har redan en länk till dig :D :)

Om jag fick länka dig....



Med Vänliga Panda Hälsningar (MVPH) PandLina :)

2010-10-04 @ 16:26:58
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback