Panfueppel -







Ny karta



Kolla! En ny karta ploppade upp när jag väckte Paul! :O
Tyverr var det för sent och han hade redan fört den onskefulla ön nära. Det räknade jag med faktist och jag är förberedd! :D
Annars gillar jag nästa den nya kartan, allt liksom hör ihop. Och det liknar mera dagens panfu. :)

Tycker det skall bli spänande att de vad som kommer hända nu när den onda ön är så nära...
Vad sägs om att vi går dit och gör den god o glad? :D Ja.. efter att vi fixat dendär Evron. Men det fixar vi!
Detta blir kanske ett nytt tillskått på ön panfu, större utrymme att skojja på! Efetr att vi gjort det svarta grönt och glatt alltså. :P Hihi.
Vad tror ni kommer hända med panfu? Kommentera!



Hejdå gamla kartan, jag antar att detta är det sista vi ser av dej.. :)

Kommentarer
Postat av: Lizzie_123

Hej, har en stor "Teckning's tävling" på min blogg, titta in dit så kan du se mer?! Du kanske anmäler dej? Det väntar fina priser där också! ;)

2011-02-09 @ 19:12:08
URL: http://minilizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback