Panfueppel -







Den 2:a januari



Hej på er allihopa! :)
Den lilla "tävlingen" är slut och vi har inte bara en vinnare, utan 3 stycken! :)
Vi säger grattis till Lizzie_123, Rebecca10 & Mollymo! :)
Rätt svar var alltså att jag fyller år och att det blir mitt första hela år på panfu! :D Hihi
Eftersom det blev så många vinnare så lägger jag inte in några bilder, utan ja bara länkar er. Hoppas ni inte blir ledsna för det. ;)

Detta kommer det nya året föra med sej här i bloggen:
• En ny design (Kommentera gärna om ni har förslag på hur den skall se ut)
• Mera tävlingar
• Mera träffar
• Kanske nån ny kategori? ;)

Flera saker kommer nog att komma och ändras, fastän dem inte står där. ;)
Och glöm inte att ni hela tiden får säga vad ni skulle villja se mer av eller vad ni vill jag skall fixa på bloggen! :)
Hoppas ni ser fram emot detta år lika mkt som jag! :D
Nu.. MOT PANFU!!
Ha de bra sötisar! :D


Kommentarer
Postat av: lizzie_123

Hej, Tack!! Naaawww.Men en sak att jag undrar om DU kanske kan göra en fin panfu/2011 design till oss? För jag hoppas det för inga andra bloggar har nån fin gratis design eller jo men typ inte 2011.Panfustars är duktiga också men dom har inte gjort nån design till oss. Och att jag har bara en vintrig design-.

2011-01-01 @ 14:16:58
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Taack för att jag vann! Vad sägs om en ny färg? På bloggen alltså. ;)

2011-01-01 @ 14:35:48
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback