Panfueppel -







GRATTIS, ett år på panfu





Hej hallå! :D
Har ni haft en bra dag? :) Det har iaf jag! :D
För ni vet ju vad som händer idag ellerhur? Juste! Idag har jag varit exakt ett år på panfu, och ja fyller dessutom år! :D
Ni minns kanske att ja sa att jag skulle ha en träff idag? Tyverr så blir det inget av den. :( Vi skall ju fira o ha oss och alla kommer hit. Så vi tar den nån annan dag istellet! :) Kommentera när det passar bäst!

Just nu: Sitter och petar ihop en DVD fodrals bild. Morfar fyllde nämligen år för några dar sen (30:onde) och vi har gjort ett bildspel på dvd till honom. :)
Och så doftar (inte luktar ;P) det härligt av chocklad-kladd-kake-smet. <3 Mmm!

Hoppas ni har en riktigt riktigt bra dag! :) Puss hej sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

STORT GRATTIS EPPELSKRUTT!

2011-01-02 @ 14:51:39
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: jonteholgersson

GRattis läs min blogg jag börjar tappa läsare kan du tipsa om den i nåt inlägg<+

Hejdå//Jonteholhersson

2011-01-02 @ 16:22:25
URL: http://panfukillen.bloggplatsen.se
Postat av: mollymo

Tack, Och GRAATTIS!!!! :)

Jag fyller år om 8 dagar ;)

2011-01-02 @ 16:29:57
URL: http://panfumollymo.blogg.se/
Postat av: Cia

GRATTIS!! Titta i din prylkorg där brukar det ligga en tårta.

2011-01-06 @ 19:33:41
Postat av: Lawiny

jag har varit med på panfu i ca. 3 år

2011-01-13 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback