Panfueppel -







Lite hjälp

Hejhopp :)
Jag funderar på en grej. Jag håller på att laga en gratisdesign... kanske, ja vet inte rikitg.
Iallafall, det är ju NI som skall använda dem sen så nu undrar jag:

Vilken färg och hurudant mönster skall jag laga? :)
Några mönster och förslag hittar ni HÄR. Jag skulle vara jättetacksam om ni kommenterade! :)
Och tänk på: om ni kommenterar så får ni troligen en design mera efter er villja.

↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔ ◊ ↔

Föresten flög det en tanke genom mitt huvud att jag KANSKE skulle kunna börja laga designen på beställning. :)
Dock tar det ju enmassa tid och inspiration, och jag har rätt mycket. :/ Så ja vet inte rikigt, skulle liksom villja ha något tillbaka om man säger som så. ;)
Missförstå mej rätt, ja gillar att göra designer! Men jag anar att det är flera än ja tror som vill ha en design, och jag är ju inte gjort av tid och inspiration.
Kanske inte borde skriva detta här, för jag kommer säkert få enmassa kommentarer om det.. :/ Men på samma gång söker jag efter en lösning. Så om NÅN har en smart lösning på hur detta skulle gå ihop, kom mer än gärna med förslag! :)


Jättejätte tacksam för förslag!! :)
Tack på förhand! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Du kan ju alltid fråga runt lite och så, just som du gör nu, o sen göra en blandad design. Liksom att fleras önskemål finns med... Fast det kan ju bli ganska svårt

2011-01-26 @ 06:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback