Panfueppel -







Ny design på panfu.se



(Polska panfusidan har redan bytt till den nya designen.)

Hejsan svejsan! :D
Jag kollade runt lite på de olika panfubloggarna, och på flera av dem stog det: Från och med imorgon får panfu ny design!
På den polska sidan har de redan fått den! :O

Detta står ju inte på svenska panfubloggen, men dem kommer nog också att byta! :)
Ja vet inte men jag tycker att den svanska panfubloggen blivit lite (förlåt Max & Ella, men..) trög på att uppdatera.. :/
Man hittar också fler bilden på de andra bloggarna. Men ja vet ju inte, ni är säkert bara trötta efter lovet. ;)
Och jag kanske inte skall säga så mkt, min uppdatering är ju inte en bästa häller. :P

Iallafall kommer hela panfu få en ny design!! :D Jag länktar sååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback