Panfueppel -







Tips & frågor...



Ni vet säkert att jag bara älskar när ni frågar saker och när ja får hjälpa till.
Men jag har ju inte all tid i världen, så fören ni frågar ngt så skulle ja vara jättetacksam om ni kollade i tips-kategorin. För det är ju därför jag har en sån! För att ni enkelt skall kunna hitta de tips ni söker svar på. :)

Och missförstå mej inte nu: Ni får mer än gärna fråga om det är ngt ni undrar eller funderar! För somsakt: ja bara älskar att hjälpa till.
Men kolla gärna tipsen först ifall det skulle finnas där redan, så behöver jag inte förklara samma sak många gånger. ;)

. _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ . _ ._ . _ . _ .

Föresten funderar jag på att ha en frågestund... Skulle ni villja det? :)
Kommentera isf! För om det inte är så många som vill kanske ja inte har nån. :/
Ha det så bra sötisar! ♥ Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Pandiko<33

jag röstar för Frågestund ! :D<3

2011-01-17 @ 22:05:11
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback